NU KOM JAG PÅ DET, ETT TIPS!!

Vad jag verkligen behöver köpa in.
4. Orofliudo! ska passa på att köpa hela kollektionen
Kan skriva ett tips till er med slitet, tort och tunt hår, som jag..
DEN HÄR PRODUKTEN ÄR HELT UNDERBAR
Har bara Conditioner'n ännu för jag skulle prova på märket, efter många försök sökte jag efter något som passade till mitt hår! Blev tipsad om den här produkten och det är helt amazing ! brukar ha balsamet i i ungefär 1-2 timmar och det blir helt. amazing!
Conditioner'n går på 149:- OCH DET ÄR SÅÅHÄÄR värt det! (!!!!!)
Ska kolla runt på några sidor och se om jag hittar dyrare, annars har Attityd i strand galleria i luleå produkterna till saluu.
PUSS HÄR FÅR NI EN BILD SÅ NI HITTAR RÄTT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0