PLANERAR

Sitter och planerar vad jag ska göra av min lön.
1. Köpa allting jag vill ha. typ allt i garderoben ska vara nytt.
typ i den här stilen fast vinterkläder. jeans behövs verkliigen. och massa mysiga tröjor och halsdukar. har ett inlägg längre ner på massa jag ska beställa. hihi
2. Kamera och tror det blir en systemis. väldigt förmodligen en Sony dslr-a390 ! hihi
3. Skor. Ska ha ett par ORDENTLIGA skoterskor i år. ett par som jag kan ha flera vintrar. tror att jag ska försöka få någon annan me money att betala en del i det för det är någonting jag verkligen behöver!

4. har inte kommit på något mer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0