.

är inte på så bra humör . känner mig vilsen .
i tre års tid har jag gått med mina bästa vänner i samma klass. jag älskar dom. helt sjukt
imorgon gör vi våran tredje och sista skolavslutning tillsammans.
jag kommer gråta. kan redan känna hur tårarna kommer smygandes .
9:3 är den bästa klassen jag vet. inte på tal om att vi vann 9:ornas tävling idag heller. VI ÄR BÄST FAN VAD VI ÄR BR. HELT JÄVLA SJUKT ! OCH VI ÄR BÄST PÅ SKOLAN. DOM FICK REVANGE MEN VI TOG DET IGEEEEN.
känner typ oxå att eftersom jag inte tränat på 2 veckor har jag inte så mycket tid där jag får gå undan och tänka på annat.
jag lider med dig elin strömwall. jag tänker på dig. puss gumsan. <3
om 10 veckor börjar vi skolan igen. splittrade. vi börjar i nya klasser och kanske kommer några av oss aldrig mer träffas. jag lider av tanken.
nu ska jag gå och raka benen. imorgon kör vi party på kvällen med närmaste och alla andra! NU KÖR VI.


Kommentarer
elin

<3<3<3

2011-06-11 @ 15:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0