Svar!

Anonym om Luleåkalaset 2011?:
vars kommer klänningarna ifrån ? =D
Svar: jag vet att det kommer låta puckat och jävligt egoistiskt av mig men det här är mitt svar.
Jag har ingen större vilja till att skriva vars jag köper kläderna jag använder pga. jag vet att om jag skriver det här så kommer någon att köpa en precis lika dan och komma med den samtidigt som jag. tro mig. det har hänt förut!
Jag kan skriva vars jag köper kläder som är lite "vardagligare" men när det handlar om kläder till festivaler, fester, skolavslutningar, you got it, så nej.
Okej nu lät jag som en riktig subba men det struntar jag i. HIHI puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0