ihih

haha. har ju faktiskt några som läser detta !
närjag publicerade på facebook fick jag 46 st! shiit ! . eheh
har haft 9 idag, och ja har inte änns uppdaterat. hahah stolt!

Vi gjorde hemmagjord sushi till middag, smaskens!


Har ett meddelande till elin strömwall. SAKNAR DIG! öh och sen skulle ja vilja komma förbi och hämta skyltarna från dm till cheer future, tänkte vi kunde pryda hallen lite ;) HEHE!

Vi ska till voltarenan imorgon med laget. å har saknat det såå mycket ! Senast jag var där var jag med aca!

cya guys!



Kommentarer
Anonym

vilka lag har du gått i ? går du i cheer future nu???

2011-03-25 @ 18:28:48
strömmizzzz

<3 saknar dig med sötis!

2011-03-25 @ 19:22:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0