svaar

Anonym om ihih:
vilka lag har du gått i ? går du i cheer future nu???
Alltså så här är det, jag har faktiskt gått i hur många lag som helst !
Börjare som microminiorer, Raindropz i BGK! Trodde jag hade någon bild på oss, men tydligen inte.
Tävlade sedan med raindropz på DM 2007&2008! hihi såååå söta
Bytte sedan till ACA, körde SM med dom 2008 och sen började vi avancera. vi tävlade 2009 i Junior avancerade och gick vidare till SM i borås. typ mysigaste resan jag vart med om! det var ungefär här jag började umgås och prata med mina gamla lagkamrater från raindropz igen!
2010 blev det såklart brist på folk. tråkigt. verkligen! Det blev iallafall en ihopslagning mellan ACC's juniorer och oss, vi tävlade i junior fortsättnings klassen, tävlade själva på dm, 4eller5 (?) på RM, minns inte !hah
oxå en underbar resa ! helt extremt roligt, och man lärde sig så himla mycket!
Bilden är på mig och Fanny, den andra boden tjejen efter RM med ACC! Och detta år, hade vi två killar i laget oxå! Grymma som fan! Ni ser Jesper i bakgrunden:)
Det var i höstas när agnes min tränare åkte till usa och mitt lag "la ner" jag bestämmde mig för att prova mig in i cheer future, trött på att pendla till luleå flera gånger i veckan, och cheer future hade blivit såå grymma! Fick börja med dom.

Och åh så jag trivs. 3 av 3 guld till föreningen på DM 2011. "Bäst i norr", Och nu blev det ju bevisat !;)
Vi satsar jättehögt till SM. folk ska få se. this is our year. ja lovar!
Ni ska få se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0