-

Jag förstår inte
jag förstår inte hur folk kan betee sig så.
jag förstår inte varför det känns som att jag är helt värdelös.
jag förstår inte varför mina "vänner" gör som dom gör
jag förstår inte hur jag ska klara av 3 år till i skolan
jag förstår inte att jag tar studenten om 3 år
jag förstår inte att det är 3 år tills jag ska till london. hejdå sverige. då drar jag
jag bestämde mig just att efter studenten ska jag ha MINST ett pluggfritt år.
jag förstår inte att jag och filip vart tillsammans i över 21 månader. helt galet.

filip måste vara det bästa som hänt mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0