hihihi

Detta fanns på mitt skrivbord för ett år sedan. HAHA jävligt intressant men i brist på annat!
En hel massa ben&jerrys burkar som slinkit ner i magen då och då.. HEHE
Pennor. läxor läxor
Hudkrämer.. HELT SJUKT SÅ MÅNGA. hade typ 10 st. dessvärre har jag typ en nu. fast då har jag EN bra istället för MÅNGA DÅLIGA. ett + till mig
BRUN UTAN SOL. syns dock inte på bilden men de är mitt centrumställe för det. heheh
Nagellacksborttagning - självklart. hih
HAHA en lampa från ikeaaa
Panasonic lumix dmc-fz8.
tvål (?) ..
förstår att de där var jävligt intressant. !


Kommentarer
Lil C'

Tja, coolt skrivbord. Fett najs med Ben & Jerry's också, gööötttans asså. Peace man!

XOXO Lil C'

2011-05-02 @ 19:30:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0