Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.

Bestämde att dag 1 får bli idag.

1. Hoppa fallskärm!!!! eller flyga luftballong
2. Gifta mig och leva lyckligt i alla mina dagar. hihi
3. Få 2 barn, som får bra uppfostran och ett bra liv som jag senare kan vara stolt över
4. Resa. - typ vandra i öknen. leva på 1 dollar per dygn och vandra hela kinesiska muren. hade vart grymt
5. Vinna på lotto. - det betyder - shoppa - det betyder - full garderob
6.Vara tränare ELLER vara aktiv i ett lag som tar Guld på en stor tävling. RM/SM/EM. osv. typ tävlingar utomlands osv
7. Äga någon SAK för mer än 20.000. - typ en asgrym macdator  . eller en kamera
8. Åka någon asgrym berg-och-dal-bana! TYP DEN HÄR.
9. Uppleva viktlöshet. asså. fyfan vad coolt.
10. Se ett vulkanutbrott . Kan inte förklara varför jag vill se det.
Det måste vara sån enormt rädsla men . eftersom jag inte har sätt det så vet jag inte.
men jag tror det är jävligt mäktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0