Dag 2: 9 saker om dig själv.

1. Jag heter Elin Söderström. Varje gång jag ska säga mitt namn till någon skriver dom Säderström. mitt eller deras fel..?
2. Jag älskar min pojkvän! Vi har vart med varandra sedan 090808. 2 år 3 månader ungefär. <3
3. Jag säger JO TACK typ hela tiden.
4. Jag älskar att börja/sluta meningarna med . haha
5. Jag tränar & tävlar i världens bästa seniorcheerleadinglag & är tränare för 1 microminiorlag & 1 miniortävlingslag. Jag har ingen fritid. allt går till cheer!
6. Jag har inte så många vänner i min hemstad.
7. Jag drömmer om att flytta från norden.
8. Jag sjunger eller dansar ALLTID till alla låtar
9. om en månad åker jag och filip till stockholm till hans mamma! ska bli supermysigt! hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0