Måste förklara mig

Jag vet att det är mycket cheerleading i min blogg just nu och det kommer nog förbli det ett tag framöver. Jag har nog aldrig någonsin vart så nervös inför ett DM som jag är i år. Står tränare för ett lag - och mitt eget lag ska tävla mot flera stycken vilket innebär att om vi inte presterar vårt yttersta kanske vi inte går vidare vilket aldrig någonsin har hänt tidigare. Det har liksom varit en grej som man har tagit förgivet att det är alltid att man tävlar vidare i norrland. Men inte i år. Detta är jag ioförsig glad över, att det är har kommit så bra lag i norrbotten. Som förhoppningsvis kan konkurrera med Stockholmslagen och alla andra grymma Sverigelag. Och detta sätter samtidigt press på oss, om vi ska visa att vi ska fortsätta vara den bästa föreningen i norrland. för vilken annan förening har tagit guld i ALLA KLASSER den någonsin ställt upp i på DM ? ;)
Samtidigt som min nervositet får mig att darra, känner jag mig trygg. Jag vet att detta år kommer bli grymt. Jag vill inte behöva oroa mig.
Jag är laddad varje dag. Ni ska bara veta att det går över skolan så mycket så det är helt otroligt. DETTA DM !?!??!
Jag älskar mitt seniorlag så det finns inte. Och det bästa med allt är att man verkligen kan skratta med dom. Spela roll om man liksom åker dit med världens hemskade mensvärk, man får alltid skratta och ha roligt samtidigt som man lyckas med vårat helt underbara program.
Eftersom det bara är typ 1½ månad kvar till DM och det närmar sig dag för dag, ska jag försöka uppdatera oftare. Hade det egentligen som nyårslöfte men har inte riktigt börjat med det ännu tror jag.. haha.
Våran förening har tagit guld i alla klasser dom någonsin ställt upp i, i norrland.
Det är helt galet. låt det bli så i år oxå. please god
Här får ni en bild på mig från julshowen. i klädd föreningskläder & dräkt, och en bild på mitt fina lag.
tack för mig. föresten så känner jag mig nyfiken vilka det egentligen är som läser här. haha


Kommentarer
Johanna

Hej Elin!

Ja jag säljer fortfarande rosetter, har inte blivit så mycket uppdatering på länge, är det något speciellt du är sugen på? :)

2012-01-19 @ 04:41:13
URL: http://bbows.blogg.se/
elin

Johanna! Jag har svarat på ditt mail!

2012-01-19 @ 18:42:37
URL: http://solklartelin.blogg.se/
Kalle

Tack =) Jo jag ska absolut bli bättre, det är så mycket nu bara. Snart DM ;)

2012-01-23 @ 00:21:19
URL: http://cheerboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0