Seniors

vet inte vad jag ska skriva här.
skriver nog mer till veckan då  vi förhoppningsvis vet hur läget ligger till.
Tänkte iallafall att det var på tiden att skriva om Seniors från dm. Vet att flera tror att vi inte "törs" uttala oss efter dm. Vi är sjukt nöjda med våran prestation på tävlingen, även fast vi hade bygg som inte stod. Vi har världens bästa lagsammanhållning just nu så för oss var det ingen större "big deal". Vi vet att vi kan dom hära stunten som inte stod, just nu håller vi bara tummarna för att vi ska få resa till borås i maj och visa upp för resten av sverige ett program, som bara sitter klockers.
Till veckan får vi förhoppningsvis veta. Vi får veta om vi får resa till Borås. Eftersom vi tog hem ett brons, är vi inte kvallade till RM.

Mina seniors är bäst i hela världen.Kolla videon här som jag lägger in, så får ni skaffa er en egen uppfattning. <3
Som sagt - Trots att två byggen föll, är vi sjukt nöjda över resten av våran prestation. <3
till RM höjer vi ribban ett snäpp. cross your fingers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

solklartelin

Välkommen till min blogg, jag skriver om mitt liv, skolan & cheerleading!

RSS 2.0